פרויקטים חדשים בפלורנטין: סיטי בוי בזכות הניסיון שלנו

מחפשים פרויקטים חדשים בפלורנטין ? סיטי בוי תלווה אתכם עד להשקעה הנכונה שמניבה לכם רווחים בזכות הניסון והחזון שלנו לפרטים צרו איתנו קשר

פרויקטים חדשים בפלורנטין

כשהולכים בשכונה היפה והמתחדשת הזאת רואים אותם בכל מקום – מיזמי בנייה נפלאים שהופכיםלהיות הנקודות הציון האדריכליות של המאה ה-21 בעיר העברית הראשונה. פלורנטין הייתהתמיד שכונה מיוחדת עם בתים יפהפיים ותמהיל מעניין של עסקים ומגורים, וכעת היאמתחדשת כשכונה שמחברת קצוות שונים ומושכת אליה אוכלוסייה צעירה של אנשים שהצליחובתחומם ורוצים כעת לגור בדירות שהן בדיוק מה שמגיע להם בהתאם לציפיות שלהם.פרויקטים חדשים בפלורנטין מציעים לכם דירות יוקרה במחירים אטרקטיביים, רגע לפנישהם עולים עם הביקוש הרב למיזמים מוצלחים אלה. הבניינים עצמם משלבים את הטוב שבכלמגזר, בין בילוי לבין משרד ועסק ולבן מגורים, כך שיש לא מעט כאלה שמבחינתם הכי נוח לגור ליד המשרד שלהם וליהנות משכונה מאוד מיוחדת שאין כמוה בכל תל אביב.

פלורנטין – שכונה היסטורית עם אופי מתוחכם ויוקרתי

כשחברת City Boyבונה מיזם מגורים היא משלבת בתוכו את העוגנים החשובים ביותר שכל אחד היה רוצהלמצוא בשכונה אורבנית, כמו עסקים ומקומות בילוי וגם אתרי משיכה לתיירים ולאוכלוסייה איכותי שמעריכה את היוקרה שיש בדרום תל אביב המתחדשת. פרויקטים חדשיםבתל אביב אפשר למצוא בכל הרחובות המרכזיים שמשמשים גם נקודות חיבור משמעותיות ביןהחלקים הכי חשובים שבה – הרצל, נחלת בנימין, אלנבי, סלמה, דרך אילת ועוד. השכונהשכמעט נושקת לים מוקפת מסביבה בשכונות שחלקן כבר הצליחו להגיע לשיא הפיתוחוההתחדשות שלהן וכעת לא נותר אלא לצרף אליהן את פלורנטין עצמה, שכונה שכבר שניםזוכה לעדיפות של העירייה ובצדק. המיזמים שנבנים בה הולכים ומשביחים את ערכםוהמיזמים שנבנים כעת צפויים להתייקר בעקבותיהם, כך שמומלץ שהבחירה בדירה שלכם תהיהכעת כדי להרוויח מחירים אטרקטיביים מאוד.

לגור במקום עם אופי

תלאביב המתחדשת והדינמית היא עיר בת בלי גיל, שמאגדת בתוכה אוכלוסיות איכותיות שונות וככל שנבנים פרויקטים חדשים בפלורנטין כך הן גם הולכות וגדלות. הקריטריונים לאיכות נקבעים על פי אפיוני המתעניינים המיזמים של הקבוצה. יש מגמה הולכת ומתחזקת שלההתעניינות במיזמים שיש בהם ממד חדשני, כמו הבניינים החדשים שהקבוצה בונה במקומותהכי מרתקים בעיר מצפונה ועד דרומה. השילוב שבין מגורים מעל קומות מסחר ויחד עם מלון בוטיק קורץ לרבים בגלל העניין הרב שיש במבקרי מכל העולם שייהנו משילוב כזה וינהרו לתל אביב. זה נכון במיוחד לאופי פרויקטים חדשים בפלורנטין שחשוב למי שמבקשלקנות. אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם את התקדמות הבנייה וליהנות מהאווירה המרשימה שישבהם.

חזרה לבלוג