פלורנטין נדלן: סיטי בוי להשקיע נכון בזכות הידע והניסיון שלנו

בזכות הידע, הניסיון והמקצוענות שלנו בהכרת והבנת הליכי התכנון המורכבים בעיר תל אביב סיטי בוי פלורנטין נדלן סיטי בוי לבחור רק את הטובים בתחום צרו קשר >>

פלורנטין נדלן

לגור בשכונה עם היסטוריה מעניינת ורלוונטית לכל תל אביבי זה לא סתם לגור בנכס שאין לו זהות. בגלל זה חברת City Boyמציעה לרוכשים של הפרויקטים שמקימים בה את הערך שהולך ומשתבח עם השנים, הן בגלל הנתונים הפיזיים של הנכסים שהיא מקימה בשכונה והן בגלל מרקם השכונה שהולך ומשתנה והופך להיות אטרקטיבי יותר ויותר. כבר שנים פלורנטין נדלן הוא שם דבר למיזמים שישלהם עתיד ורוד ואופק מבטיח בכל הקשור למגורים ולעסקים והמדיניות של עיריית תל אביבממחישה כיצד הדרך הזאת מוכיחה את עצמה.

נכס שמשביח את ערכו

מישקונה נכס באזור פלורנטין מוצא את עצמו עם נכס יוקרתי שרק הולך ומשביח את ערכובעזרת תכנונים יצירתיים של מלונות משולבים במגורים, מגורים משולבים במשרדים ובמסחר, מיקומים מעולים שאין מדויקים מהם ליצירת מרקם עירוני תל אביבי נכון ובינלאומי, עם כל ההבטחות שמגולמות בו.

אם מזמן לא הייתם בה, כדאי לדעת שתל אביב היא כבר מזמן עיר שיש בה הרבה מאוד מיזמי בנייה מרתקים שיש להם אופי וזהות והםאינם מיועדים רק למי שמחפש נכס להשקעה, אלא ממש להשתלב בקהילה של אנשים כמוהו.

משום כך, פלורנטין נדלן מציעה בניינים שהקדישו מחשבה רבה לתכנון המרקם האנושי שלהלא פחות מאשר המפרט האדריכלי שבה.

במרכז העניינים וגם בשקט שבו

בעיןהסערה שקט תמיד ולכן מגורים בלב האורבני והעסוק כל כך של דרום תל אביב עשוייםלהיות הבחירה הנכונה לאנשים שרוצים להיות במרכז העניינים אבל גם ליהנות מהשלווה שלמקום איכותי. פלורנטין נדלן נבנים ברחובות החשובים ביותר והמרכזיים שבהם עובריםכולם וכל התנועה של הלקוחות מתרכזת בהם, כך שהשקעה בעסקים של המיזמים היא השקעה מובטחת. אתם יכולים לבדוק את נפח התנועה של לקוחות שעוברים שם כדי לוודא שבחרתםנכון, אבל מי שמכיר את מרכז העסקים הוותיק יודע שהוא מתחדש והופך להיות שם דבר גם בזכות השיקום של מבנים היסטוריים שיש בו ומושכים הרבה אנשים מהארץ ומהעולם.

הייחודיות של פלורנטין

פלורנטין היא שכונת החיבור שבין תל אביב ליפו והמיזמים שיש בה שואבים השראה גם מהכוונותוהתכניות של מייסדי העיר שבנו בה את השכונות ההיסטוריות.

יש בה מלונות בוטיקועסקים ייחודיים כמו מסעדות וברים שנפתחו בדיוק בשביל מי שמעריך את הקסם של המקום,ויש משיכה בלתי פוסקת לכל מה שמוצע במיזמי פלורנטין נדלן על כל שלוחותיהם, כך שלכםלא נותר אלא לבוא ולבחור את הנכס שלכם.

חזרה לבלוג